zapytanie o cenę
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
„„Zakup i dostawę sprzętu do transmisji obrad Rady Gminy Cielądz oraz głosowania elektronicznego imiennego przez radnych”
data opublikowania zdarzenia: 2018-10-18
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Szczegółowa informacja:
Termin składania ofert: do 29.10.2018 godz. 10:00
Metryka
- zdarzenie opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2018-10-18 09:39
- zmodyfikował: Wioleta Strulakostatnia modyfikacja: 2022-06-07 14:55
Załączniki:
- Zapytanie ofertowe- Zakup i dostawę sprzętu do transmisji obrad Rady Gminy Cielądz oraz głosowania elektronicznego imiennego przez radnych.pdf (PDF)974.98kB
Metryka
- załącznik opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2018-10-18 09:39
Informacja z sesji otwarcia ofert i wybór najkorzystniejszej oferty
data opublikowania zdarzenia: 2018-10-29 16:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Metryka
- zdarzenie opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2018-10-29 15:40
Załączniki:
- Informacja z sesji otwarcia ofert.pdf (PDF)158.83kB
Metryka
- załącznik opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2018-10-29 15:41
- Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (PDF)171.54kB
Metryka
- załącznik opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2018-10-29 15:41