Interpelacje i zapytania Radnych Gminy Cielądz - VIII kadencji 2018-2023
Na podstawie art. 24 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym w sprawach dotyczących Gminy, Radni mogą kierować interpelacje i zapytania do Wójta Gminy Cielądz.
Interpelacja dotyczy spraw o istotnym znaczeniu dla gminy, zapytanie natomiast składa się w sprawach aktualnych problemów gminy, a także w celu uzyskania informacji o konkretnym stanie faktycznym. Zarówno interpelacje, jak i zapytania powinny zawierać krótkie przedstawienie stanu faktycznego będącego ich przedmiotem oraz wynikające z nich pytania.
Interpelacje i zapytania składane są na piśmie do Przewodniczącego Rady, który przekazuje je niezwłocznie Wójtowi. Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania interpelacji lub zapytania Wójt, lub osoba przez niego wyznaczona, jest zobowiązana udzielić odpowiedzi na piśmie.
Poniżej publikowana jest treść interpelacji i zapytań oraz udzielonych odpowiedzi.
W sytuacji gdy w treści interpelacji, zapytań lub odpowiedzi występują informacje wymagające dokonania wyłączeń jawności dokonuje się ich wyłączenia, podając podstawę prawną, zakres wyłączenia, osobę, która dokonała wyłączenia, a jeżeli dotyczy – nazwę podmiotu, na którego rzecz dokonano wyłączenia jawności.
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2019-01-03 13:29
Imię i nazwisko radnego: Jadwiga Mantorska
Interpelacja w sprawie: Interpelacja w sprawie braku złożenia przez Urząd Gminy w Cielądzu wniosku o dofinansowanie na rozwój gminnej infrastuktury drogowej
Data otrzymania: 28.12.2018
Treść interpelacji: odwzorowanie cyfrowe (PDF)
Odpowiedź na interpelację:
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2019-01-03 13:35
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2019-01-03 13:48