• Przejdź do strony głównej
  • Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści strony
  • Przejdź do mapy serwisu
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Przejdź do ułatwienia dostępności
  • Deklaracja Dostępności
https://www.bip.gov.pl/

Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy w Cielądzu

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka

Odnośniki

  • Ochrona danych osobowych
  • Ułatwienia dostępu

    Ułatwienia dostępu

    • domyślna wielkość czcionki
    • duża wielkość czcionki
    • największa wielkość czcionki
    • wysoki kontrast
    • wyłącz animacje
    • zwiększenie odstępu pomiędzy znakami
    • zwiększenie odstępu pomiędzy wyrazami
    • zwiększenie interlinii
    • wymuszenie podkreślenia linków
  • Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej

    https://www.bip.gov.pl/
  • www.cieladz.pl
  • Ważne strony

    Ważne strony

    • Zamówienia publiczne - aktualne
  • Prześlij uwagę, zgłoszenie

    Przesyłanie uwagi, zgłoszenia

    Prześlij uwagę, zgłoszenie
     
  • Fotokod tej strony

    Fotokod z linkiem do tej strony

    Fotokod

Menu główne

  • Strona główna
  • Wójt Gminy
    • Zarządzenia Wójta
      • Zarządzenia Wójta 2010
      • Zarządzenia Wójta 2011
      • Zarządzenia Wójta 2012
      • Zarządzenia Wójta 2013
      • Zarządzenia Wójta 2014
      • Zarządzenia Wójta 2015
      • Zarządzenia Wójta 2016
      • Zarządzenia Wójta 2017
      • Zarządzenia Wójta 2018
      • Zarządzenia Wójta 2019
      • Zarządzenia Wójta 2021
      • Zarządzenia Wójta 2022
      • Zarządzenia Wójta 2023
    • Obwieszczenia Wójta
      • Obwieszczenia archiwalne
    • Ogłoszenia
  • Rada Gminy
    • Skład Rady Gminy
    • Skład Komisji Rady Gminy
    • Uchwały Rady Gminy
      • Uchwały Rady Gminy 2023 rok
      • Uchwały Rady Gminy 2022 rok
      • Uchwały Rady Gminy 2021 rok
      • Uchwały Rady Gminy 2020 rok
      • Uchwały Rady Gminy 2019 rok
      • Uchwały Rady Gminy 2018 rok
      • Uchwały Rady Gminy 2017 rok
      • Uchwały Rady Gminy 2016 rok
      • Uchwały Rady Gminy 2015 rok
      • Uchwały Rady Gminy 2014 rok
      • Uchwały Rady Gminy 2013 rok
      • Uchwały Rady Gminy 2012 rok
      • Uchwały Rady Gminy 2011 rok
      • Uchwały Rady Gminy 2010 rok
      • Uchwały Rady Gminy 2009 rok
      • Uchwały Rady Gminy 2008 rok
    • Protokoły z Sesji Rady Gminy
      • Protokoły z Sesji 2023 rok
      • Protokoły z Sesji 2022 rok
      • Protokoły z Sesji 2021 rok
      • Protokoły z Sesji 2020 rok
      • Protokoły z Sesji 2019 rok
      • Protokoły z Sesji 2018 rok
      • Protokoły z Sesji 2017 rok
      • Protokoły z Sesji 2016 rok
      • Protokoły z Sesji 2015 rok
      • Protokoły z Sesji 2014 rok
      • Protokoły z Sesji 2013 rok
      • Protokoły z Sesji 2012 rok
      • Protokoły z Sesji 2011 rok
      • Protokoły z Sesji 2010 rok
      • Protokoły z Sesji 2009 rok
      • Protokoły z Sesji 2008 rok
    • Zawiadomienia o Sesjach Rady Gminy
    • Zawiadomienia o posiedzeniach komisji
    • Protokoły z posiedzeń komisji
      • Komisja Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia
        • Komisja Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia 2023
        • Komisja Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia 2022
        • Komisja Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia 2021
        • Komisja Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia 2020
        • Komisja Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia 2019
        • Komisja Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia 2018
        • Komisja Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia 2017
        • Komisja Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia 2016
        • Komisja Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia 2015
        • Komisja Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia 2014
        • Komisja Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia 2013
        • Komisja Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia 2012
        • Komisja Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia 2011
      • Komisja Rewizyjna
        • Komisja Rewizyjna 2023 rok
        • Komisja Rewizyjna 2022 rok
        • Komisja Rewizyjna 2021 rok
        • Komisja Rewizyjna 2020 rok
        • Komisja Rewizyjna 2019 rok
        • Komisja Rewizyjna 2018 rok
        • Komisja Rewizyjna 2017 rok
        • Komisja Rewizyjna 2016 rok
        • Komisja Rewizyjna 2015 rok
        • Komisja Rewizyjna 2014 rok
        • Komisja Rewizyjna 2013
        • Komisja Rewizyjna 2012
        • Komisja Rewizyjna 2011
        • Komisja Rewizyjna 2010
      • Komisja Budżetu i Rolnictwa
        • Komisja Budżetu i Rolnictwa 2023
        • Komisja Budżetu i Rolnictwa 2022
        • Komisja Budżetu i Rolnictwa 2021
        • Komisja Budżetu i Rolnictwa 2020
        • Komisja Budżetu i Rolnictwa 2019
        • Komisja Budżetu i Rolnictwa 2018
        • Komisja Budżetu i Rolnictwa 2017
        • Komisja Budżetu i Rolnictwa 2016
        • Komisja Budżetu i Rolnictwa 2015
        • Komisja Budżetu i Rolnictwa 2014
        • Komisja Budżetu i Rolnictwa 2013
        • Komisja Budżetu i Rolnictwa 2012
        • Komisja Budżetu i Rolnictwa 2011
      • Protokoły ze wspólnych posiedzeń Komisji
      • Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
    • Imienne wykazy głosowań radnych
    • Projekty protokołów
    • Interpelacje
  • Budżet Gminy
    • Sprawozdania
      • Sprawozdania 2014
      • Sprawozdania 2015
      • Sprawozdania 2016
      • Sprawozdania 2017
      • Sprawozdania 2018
      • Sprawozdania 2019
      • Sprawozdania 2020
      • Sprawozdania 2021
      • Sprawozdania 2022
      • Sprawozdania 2023
      • Archiwalne
      • Sprawozdania finansowe za 2018 rok
      • Sprawozdania finansowe za 2019 rok
      • Sprawozdania Finansowe za 2020 rok
      • Sprawozdanie finansowe za 2021 rok
      • Sprawozdanie finansowe za 2022 rok
    • Wykonanie budżetu
      • Wykonanie budżetu 2014
      • Wykonanie budżetu 2015
      • Wykonanie budżetu 2016
      • Wykonanie budżetu 2017
      • Wykonanie budżetu 2018
      • Wykonanie budżetu 2019
      • Wykonanie budżetu 2020
      • Wykonanie budżetu 2021
      • Wykonanie budżetu 2022
    • Budżet Gminy na 2017r. - projekt
    • Projekt WPF na rok 2017
    • Opinie RIO
    • Uchwały budżetowe i WPF
      • Uchwały budżetowe i WPF 2018 rok
    • Projekty budżetu i WPF
  • Ogłoszenia
    • Preferencyjny zakup węgla
    • Program odbudowy zabytków
  • Środowisko
    • Decyzje Środowiskowe
    • Ochrona powierzchni ziemi
    • Plan Gospodarki Niskoemisyjnej
    • Rolnictwo
    • Publicznie Dostępne Wykazy Danych
      • Publicznie Dostępne Wykazy Danych 2016
      • Publicznie Dostępne Wykazy Danych 2017
      • Publicznie Dostępne Wykazy Danych 2018
      • Publicznie Dostępne Wykazy Danych 2019
      • Publicznie Dostępne Wykazy Danych 2020
      • Publicznie Dostępne Wykazy Danych 2021
      • Publicznie Dostępne Wykazy Danych 2022
      • Publicznie dostępne wykazy danych 2023
  • Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego oraz Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego
  • Oświadczenia Majątkowe
    • Oświadczenia Majątkowe za 2022 rok
    • Oświadczenia Majątkowe za 2021 rok
    • Oświadczenia Majątkowe za 2020 rok
    • Oświadczenia Majątkowe za 2019 rok
    • Oświadczenia Majątkowe za 2018 rok
    • początek kadencji 2018-2023
    • Oświadczenia Majątkowe za 2017 rok
    • Oświadczenia Majątkowe za 2016 rok
  • Zamówienia publiczne - aktualne
  • Zamówienia publiczne - archiwum do dn. 2012-06-30
    • Ogłoszenia
    • Rozstrzygnięcia
  • Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyny Szkół
  • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    • Dostępność
    • Sprawozdania finansowe
    • Fundusz Solidarnościowy
  • Podatki
    • Deklaracje i informacje
    • Zwrot podatku akcyzowego z paliwa rolniczego
  • Nieruchomości - sprzedaż i dzierżawa
  • Wywóz śmieci
  • Pożytek Publiczny
    • Pożytek publiczny 2023
    • Pożytek publiczny 2022
    • Pożytek publiczny 2021
    • Pożytek publiczny 2020
    • Pożytek publiczny 2019
    • Pożytek publiczny 2018
    • Pożytek publiczny 2017
    • Pożytek publiczny 2016
    • Pożytek publiczny 2015
  • Oferty pracy
  • Ewidencja ludności
  • Agroturystyka
  • Rejestr Instytucji Kultury
  • Wybory
    • Wybory do Sejmu i Senatu 2023
    • Referendum ogólnokrajowe 2023
    • Wybory do Izb Rolniczych 2023
    • Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
    • Wybory samorządowe 2018
    • Wybory do parlamentu europejskiego 2014
    • Wybory samorządowe 2014
    • Wybory Prezydenta RP 2015
    • Wybory do izb rolniczych 2015
    • wybory ławników na kadencję 2024-2027
    • wybory ławników na kadencję 2019-2023
    • Wybory ławników na kadencję 2016-2019
    • Referendum ogólnopolskie 6.09.2015
    • Wybory Parlamentarne 2015
    • Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
    • Wybory Parlamentarne 2019
    • Wybory Prezydenckie 2020
  • Załatwianie spraw w urzędzie
    • Referat Budownictwa i Rolnictwa
    • Referat Finansowy
    • Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
    • Urząd Stanu Cywilnego
  • Organizowanie zgromadzeń
  • Organizacje pozarządowe
  • Informacja publiczna
    • Rejestr umów
      • Rejestr umów 2017r.
      • Rejestr umów 2018r.
      • Rejestr umów 2019r.
      • Rejestr umów 2020r.
      • Rejestr umów 2021r.
      • Rejestr umów 2022r.
      • Rejestr umów 2023r.
  • Transmisje Sesji Rady Gminy
  • Konsultacje społeczne
  • Petycje
  • Dostepność
  • Zabytki
  • Poradnik Cyberbezpieczeństwa
  • Archiwalna wersja BIP

Przejdź do: www.cieladz.pl

Ścieżka nawigacyjna

  • Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej
  • Wójt Gminy
  • Zarządzenia Wójta
  • Zarządzenia Wójta 2021

Treść strony

Zarządzenia Wójta Gminy Cielądz z 2021 roku

  • Zarządzenie 17.2021 w sprawie gospodarki paliwowej w jednostkach OSP.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 17.2021 w sprawie gospodarki paliwowej w jednostkach OSP.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 18.2021 w sprawie zmiany budżetu Gminy na 2021.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 19.2021 w sprawie wprowadzenia zasad polityki rachunkowości w ramach projektu w zakresie oświetlenia publicznego.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 20.2021 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa kierownikowi GOPS w Cielądzu.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 21.2021 w sprawie udzielenia upoważnienia kierownikowi GOPS do realizacji zadań ustawowych..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 22.2021 w sprawie zmiany zarządzenia 8.2019 gospodarki paliwowej w jednostkach OSP..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 23.2021 w sprawie powołania Zespołu Interdyscyplinarnego..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 24.2021 w sprawie zatwierdzenia sprawozdana finansowego za rok 2020..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 25.2021 w sprawie ustalenia planu finansowego zmian w budżecie gminy na 2021..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 26.2021 w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finnsowej na latach 2021-2039..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 27.2021 w sprawie wprowadzenia polityki rachunkowości dla realizacji poprawa gospodarki wodno-ściekowej etap II.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 28.2021 w sprawie zmiany budżecie Gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 29.2021 w sprawie powołania komisji przetargowej..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 30.2021 w sprawie regulaminu pracy komisji przetargowej..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 31.2021 w sprawie powołania komisji przetargowej na realizację zadania Ośrodek Zdrowia w Sierzchowach..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 32.2021 w sprawie ustalenia ceny wywoławczej nieruchomości..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 33.2021 w sprawie przyjęcia Instrukcji postępowania w zakresie przeciwdziałania praniu pieniędzy..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 34.2021 w sprawie zmiany w budżecie Gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 35.2021 w sprawie zmiany budżetu Gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 36.2021 w sprawie planu finansowego zmian budżetu i w budżecie gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 37.2021 w sprawie przedłużenia powierzenia stanowiska dyrektora szkoły w Cielądzu..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 38.2021 w sprawie przyjęcia Planu wykorzystania Zasobu Nieruchomości Gminy Cielądz..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 39.2021 w sprawie zmiany w budżecie Gminy na 2021r.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 40.2021 w sprawie wyznaczenia Administratora Systemu Teleinformatycznego..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 41.2021 w sprawie powołania zespołu ds.zarządzania ryzykiem dla informacji niejawnych..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 42.2021 w sprawie zarządzania bezpieczeństwem teleinformatycznych..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 42A 2021 w sprawie powołania komisji przetargowej we wsi Mała Wieś.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 43.2021 w sprawie ustalenia planu finansowego zmian w budżecie gminy na 2021r.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 44.2021 w sprawie ustalenia dnia wolnego za święto w dniu 1 maja 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 45.2021 w sprawie powołania Komisji przetargowej termomodernizacja i dostosowanie budynku óśrodka Zdrowia w Sierzchowach..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 46.2021 w sprawie ustalenia ceny wywoławczej nieruchomości w miejscowości Brzozówka..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 47.2021 w sprawie zmiany w budżecie Gminy na 2021r.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 48.2021 w sprawie powołania komisji na realizację zadania przebudowa drogi gminnej.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 49.2021 w sprawie zmiany budżetu i w budżecie Gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 50.2021 w sprawie ustalenia planu finansowego i w budżecie gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 51.2021 w sprawie powołania komisji przetargowej na realizację zadania dostosowanie ośrodka zdrowia w Sierzchowach..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 53.2021 w sprawie zmiany budżetu i w budżeie Gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 54.2021 w sprawie ustalenia planu finansowego zmian budżetu i w budżecie gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 55.2021 w sprawie zmiany w budżecie Gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 56.2021 w sprawie powołania komisji przetargowej na realizację zadnia dostosowanie ośrodka zdrowia w Sierzchowach..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 57.2021 w sprawie zmiany budżetu i w budżecie Gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 58.2021 w sprawie ustalenia planu finansowego zmian budżetu i w budżecie gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 59.2021 w sprawie powołania komosji przetargowej do przeprowadzenia przetargu ustnego na zbycie nieruchomości we wsi Brzozówka..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 60.2021 w sprawie powołania komisji przetargowej na realizację zadania przebudowa drogi gminnej nr 113064E w miejscowości Cielądz..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 61.2021 w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia II przetargu na zbycie nieruchomości we wsi Mała Wieś..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 62.2021 w sprawie ustalenia planu finansowego zmian w budżecie gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 63.2021 w sprawie zmiany w budżecie Gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 64.2021 w sprawie zmiany budżetu i w budżecie Gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 65.2021 w sprawie ustalenia planu finansowego zmian budżetu i w budżecie gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 66.2021 w sprawie zmiany w budżecie Gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 67.2021 w sprawie ustalenia planu finansowego zmian w budżecie gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 68.2021 w sprawie powołania komisji przetargowej na realizację zadania przebudowa drogi gminnej nr 113063 w miejscowości Niemgłowy..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 69.2021 w sprawie powołania systemu teleinformatycznego do przetwarzania informacji niejawnych..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 70.2021 w sprawie zmiany budżetu i w budżecie Gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 71.2021 w sprawie ustalenia planu finansowego zmian budżetu i w budżecie gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 73.2021 w sprawie Rocznego Programu współpracy Gminy Cielądz z organizacjami pozarządowymi..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 74.2021 w sprawie powołania komisji przetargowej na realizację zadania przebudowa dróg gminnych podbudową betonową..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 75.2021 w sprawie zmiany w budżecie Gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 76.2021 w sprawie powołania komisji przetargowej na realizację zadania budowa,przebudowa,modernizacja w zakresie oświetlenia publicznego na terenie Gminy Cielądz..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 77.2021 w sprawie zmiany budżetu i w budżecie Gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 78.2021 w sprawie ustalenia planu finansowego zmian budżetu i w budżecie gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 79.2021 w sprawie zmiany w budżecie na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 80.2021 w sprawie zmiany budżetu i w budżecie na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 81.2021 w sprawie ustalenia planu finansowego zmian i w budżecie gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 82.2021 w sprawie ustalenia minimalnych stawek czynszu za najm i dzierżawę lokali..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 83.2021 w sprawie określenia kwoty dofinansowania wypoczynku sobotnio- niedzielnego..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 84.2021 w sprawie okresowego powierzenia pełnienia obowiązków dyrektora szkoły_.pdf (PDF)
  • Zarządzenie 85.2021 w sprawie ustalenia planu finansowego zmian w budżecie gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 86.2021 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składnikó majątkowych w Urzędzie Gminy w Cielądzu za 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 87.2021 w sprawie powołania komisji przetargowej na realizację zadania odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 88.2021 w sprawie powołania komisji w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej,szerzenia kultury,sztuki, ochrony dóbr kultury..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 89.2021 w sprawie powołania komisji przetargowej na realizację zadania remont drogi gminnej nr 116352E w Stolnikach..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 90.2021 w sprawie zmiany budżetu Gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 91.2021 w sprawie ustalenia planu finansowqego zmian budżetu gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 92.2021 w sprawie zmiany w budżecie Gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 93.2021 w sprawie wyboru długości okresu średniej arytmetycznej do wyliczenia relacji określonej w art.243 ust.1 o finansach publicznych..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 94.2021 w sprawie ustalenia dnia wolnego od pracy dla pracowników Urzędu Gminy w Cielądzu..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 95.2021 w sprawie ustalenia planu finansowego zmian w budżecie gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 97.2021 w sprawie przyjęcia planu na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom z potrzebami..PDF (PDF)
  • Zarzżdzenie 96.2021 w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2021-2035..PDF (PDF)
  • Załącznik nr 2 do zarządzenia 4.2021.PDF (PDF)
  • Załącznik nr 3 i 4 do Zarządzenia 4.2021.PDF (PDF)
  • Zarządzenia 52.2021 w sprawie ustalenia planu finansowego zmian w budżecie gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 1.2021 w sprawie refundacji kosztów zakupu okularów.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 2.2021w sprawie ustalenia ceny wywoławczej nieruchomości stanowiącej własność Gminy Cielądz.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 3.2021 w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Kierownika GOPS w.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 4.2021 w sprawie ustalenia planu finansowego budżetu gminy Cielądz na 2021.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 5.2021 w sprawie rekrutacji do klasy pierwszej publicznych szkół.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 6.2021 w sprawie harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym do oddziałów przedszkolnych.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 7.2021 w sprawie powołania Społecznej Komisji Mieszkaniowej.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 8.2021 w sprawie zmiany w budżecie Gminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 9.2021 w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2021-2039.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 10.2021 w sprawie ustalenia planu finansowego budżety gminy 2021 do Zarządzenia nr 8.21.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 12.2021 w sprawie ustalenia planu finansowego zmian w budżecie gminy.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 13.2021 w sprawie odwołania konkursu na stanowisko Dyrektora Szkoły w Cielądzu.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 14.2021 w sprawie zmiany budżetuGminy na 2021r..PDF (PDF)
  • Zarządzenie 15.2021 w sprawie ustalenia planu finansowego do zarządzenia nr 14.21.PDF (PDF)
  • Zarządzenie 16.2021 w sprawie ustalenia współczynnika proporcji VAT.PDF (PDF)

Metryka

  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2021-02-09 10:30
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2023-10-05 15:03
rejestr zmian »

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 3450
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-10-05 15:03:36

Informacje kontaktowe

Urząd Gminy w Cielądzu

Adres: 
Cielądz 59, 96-214 Cielądz

Tel.: +48 (46) 8152429
Fax: +48 (46) 8152352
E-mail: urzad@cieladz.pl, usc@cieladz.pl
Strona BIP: www.bip.cieladz.pl

Godziny urzędowania:

  • poniedziałek 8.00-16.00
  • wtorek 8.00-16.00
  • środa 8.00-17.00
  • czwartek 8.00-16.00
  • piątek 8.00-15.00

nr konta: Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej:
25 9291 0001 0064 5126 2000 0120

[obiekt mapy] Mapa dojazdu do Urzędu Gminy

Odnośniki

  • Stan załatwianych spraw
  • Zamówienia publiczne
  • Struktura Biuletynu
  • Redakcja
  • Instrukcja korzystania z BIP
  • Deklaracja Dostępności
  • Statystyki odwiedzin
  • Chmura tagów
  • Polityka prywatności

Metryka strony

Licznik odwiedzin strony BIP: 1763643
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2023-12-01 13:53:43

Stopka strony

Projekt i wykonanie: extranet.pl
bip.net 7.29
  • Przewiń do początku strony