zapytanie o cenę
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Zakup i dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Gminy w Cielądzu oraz gminnych jednostek organizacyjnych w 2020r.-2021r
data opublikowania zdarzenia: 2020-01-07
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Szczegółowa informacja:
Zamawiający:
Gmina Cielądz, Cielądz 59, 96-214 Cielądz
Adres poczty elektronicznej: urzad@cieladz.pl
Strona internetowa: www.cieladz.pl
Numer tel., faksu: (46) 815 24 29, (46) 815 23 52
zaprasza do złożenia ofert na:
„Zakup i dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Gminy w Cielądzu oraz gminnych jednostek organizacyjnych w 2020r.-2021r.”
Metryka
- zdarzenie opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2020-01-07 20:21
- zmodyfikował: Wioleta Strulakostatnia modyfikacja: 2022-06-08 15:30
Załączniki:
- SZCZEGÓŁOWY OPIS WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.pdf (PDF)107.29kB
Metryka
- załącznik opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2020-01-07 20:24
- Załącznik nr 1 - F O R M U L A R Z C E N O W Y.pdf (PDF)25.78kB
Metryka
- załącznik opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2020-01-07 20:24
- Załącznik nr 2 - Zestawienie materiałów biurowych.pdf (PDF)42.99kB
Metryka
- załącznik opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2020-01-07 20:24
- Załącznik nr 3 - Projekt umowy.pdf (PDF)51.94kB
Metryka
- załącznik opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2020-01-07 20:24